Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Νίκος Τριανταφύλλου: Ένα καινούργιο “ταξίδι” ξεκινά, μια νέα σελίδα ανοίγει!

Με χαρά πληροφορώ, φίλους, γνωστούς, κοινό και επιβάτες, με τους οποίους τόσα χρόνια έχω συνεργαστεί μαζί τους, ότι από Κυριακή 29.01.2017, το πρακτορείο μου ανοίγει και πάλι και θα εκδίδει εισιτήρια πλέον και για την Ακτοπλοϊκή Εταιρεία "Α.Ν.Ε.Σ ΧΑΙ ΣΠΙΝΤ" για τα πλοία "ΠΡΩΤΕΥΣ", "ΣΥΜΗ ΙΙ" και "ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ".

Ευελπιστώντας πως θα τύχω της ανάλογης στήριξης που είχα όλα αυτά τα χρόνια και πριν να κλείσει προσωρινά το γραφείο μου, εύχομαι σε όλους υγεία για την νέα χρονιά που διανύουμε και υπόσχομαι πως στο πλαίσιο του εφικτού και των δυνατοτήτων μου, θα είμαι εδώ για να εξυπηρετώ την όποια κατάσταση.

Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω την Διοίκηση της Εταιρείας "Α.Ν.Ε.Σ" για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει, καθώς και τον Πλοίαρχο του Ε/Γ - Ο/Γ ΠΡΩΤΕΥΣ κ. Αντωνίου Γιώργο.

Νίκος Τριανταφύλλου
Ναυτιλιακός Πράκτορας
Γλώσσα Σκοπέλου

2424033042, 2424033435
Κινητό: 6932913748
E-mail: ntriant@otenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.