Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Όταν γράφω αισθάνομαι

Δ' Πανελλήνιος
Διαγωνισμός Ποίησης
"Καισάριος Δαπόντες"

Έπαινος / Μαρία Χατζημιχαήλ

Όταν γράφω
αισθάνομαι
πως ενανθρωπίζομαι και πάλι

Όταν γράφω
μια συννεφιασμένη μέρα γεμάτη καταιγίδες
που χτυπά αδιάκοπα τη ψυχή μου
αισθάνομαι
το ουράνιο τόξο να ξεπροβάλλει
να διώχνει βιαστικά τα σύννεφα
τη φουρτούνα της ψυχής
ηλιαχτίδες ζεσταίνουν τη πληγωμένη μου καρδιά

Όταν γράφω

και ο ανθόκηπος της ψυχής μου έχει μαραθεί
ξάφνου ζωντανεύει
με το θείο νέκταρ της ζωής

Όταν γράφω
αισθάνομαι
πως ζωντανεύουν όλα μου τα κύτταρα
αναπλάθονται οι φθαρμένοι μου ιστοί

Όταν γράφω
μια φαινομενικά ακατόρθωτη μέρα
όπου κυριαρχεί το μαύρο χρώμα
τότε τα μάτια της ψυχής μου
αντικρίζουν μια πελώρια παλέτα
με την πολυχρωμία να δεσπόζει

Όταν γράφω
αισθάνομαι
ζωντανή

Όταν γράφω
Ξαναγεννιέμαι

Μαρία Χατζημιχαήλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.