Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Τάκης Μόσχος: Ελάτε να δείτε Θέατρο...

Την Κυριακή 14 Ιουνίου, στις 9.30 μ.μ. επαναλαμβάνεται
στον "Ορφέα" η επιτυχημένη παράσταση της ΕΘΟΣ "Χαμάμ"

«Ελάτε να δείτε Θέατρο» λέει ο γνωστός ηθοποιός Τάκης Μόσχος, με την ευκαιρία της τελευταίας παράστασης γι' αυτό το καλοκαίρι στον "Ορφέα", παρακαλώντας, προσκαλώντας και προκαλώντας όλους όσους δεν την είδαν, είτε γιατί δεν πρόλαβαν, είτε γιατί δεν ήθελαν(!)…

Ο Τάκης Μόσχος απευθύνεται κυρίως στη νεολαία του νησιού και την καλεί την Κυριακή 14 Ιουνίου, στις 9.30 μ.μ. να βρεθεί στη αίθουσα του Ορφέα για να παρακολουθήσει την παράσταση "Χαμάμ", της Νελ Νταν και -γιατί όχι- από τον Οκτώβρη να πλαισιώσει την αγαπημένη ΕΘΟΣ, μαθαίνοντας το Θέατρο από τα μέσα και ερμηνεύοντας, ίσως, έναν ρόλο.

Σε μια από τις πολλές επισκέψεις στα παρασκήνια του "Ορφέα" ακούσαμε τον σκηνοθέτη της παράστασης Τάκη Μόσχο να λέει ότι αυτή ήταν η δυσκολότερη από αυτές που έχει παρουσιάσει η ΕΘΟΣ μέχρι τώρα και το ρωτήσαμε γιατί δεν βρίσκει ένα βατό έργο και να πατήσει πάνω σε αυτό.

«Προσπαθώ κάθε φορά να εφεύρω και να διδάξω διαφορετικά πράγματα… Κάθε παράσταση που ανεβαίνει από...
την ομάδα θέλω να είναι καλύτερη από την προηγούμενη, πιο σύνθετη και με περισσότερες απαιτήσεις από τη μεριά μας…

Φέτος αντιμετώπισα τα κορίτσια σαν να δουλεύαμε μαζί χρόνια και να ξέρανε με ποιον μιλάνε, με αποτέλεσμα πολλές φορές να βρεθούμε σε αδιέξοδο Έχω πάρει μια φόρα και κάθε φορά ζητάω… Δεν θέλουμε, εγώ και η ομάδα μου, να πέσουμε στη λούμπα να παρουσιάσουμε κάτι εύκολο και εύπεπτο, όπως π.χ. μια ελληνική κωμωδία… Ψάχνουμε ιδιαίτερα έργα, τα οποία δεν παίζονται κατά κόρον στην επαρχία και κάποιος μπορεί να τα δει στις αθηναϊκές σκηνές…

Θέλω να είμαι μια "ιδιαίτερη" περίπτωση, όπως ήμουν σε όλη μου τη ζωή, όχι καλύτερη ή χειρότερη, αλλά ιδιαίτερη. Όλες οι ενασχολήσεις μου είχαν έναν "Τάκη" μέσα και αυτό θέλω να το κρατάω…

Επιθυμία μου είναι να έχουμε μια θεατρική ομάδα που θα έχει μια συνεχή αγωνία και αναζήτηση, γιατί αυτό είναι η Τέχνη…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.