Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Καταγγελία της Κεχριώτου Μάχης

Καθαρίστριας 1ου ΠΕΠΑΡΗΘΕΙΟΥ Δημοτικού Σχολείου Σκοπέλου

Καταγγέλλω τη Σχολική Επιτροπή του 1ου ΠΕΠΑΡΗΘΕΙΟΥ Δημοτικού Σχολείου Σκοπέλου και συγκεκριμένα τον πρόεδρο αυτής, Φύβγα Γεώργιο, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την υπογραφή των μεταξύ μας συμβάσεων έργου, όπως και για τη μισθοδοσία και την ασφάλισή μου στο Ι.Κ.Α. 

Παρ’ όλο που εργάζομαι στο ίδιο σχολείο για 20 ολόκληρα χρόνια χωρίς να συμβεί ουδεμία παρατυπία στις υπογραφείσες συμβάσεις μου με το εκάστοτε χρηματοδοτικό Ίδρυμα ή Οργανισμό, τα τελευταία δύο κυρίως σχολικά έτη αντιμετωπίζω τα εξής προβλήματα:

- Ενώ είχα υπογράψει σύμβαση έργου την 1η Σεπτεμβρίου του 2013, τους όρους της οποίας αποδέχθηκα πλήρως, άλλαξε τη σύμβασή μου χωρίς να ενημερωθώ και να υπογράψω όπως ο νόμος ορίζει, μειώνοντας τις αποδοχές μου και το είδος των ενσήμων μου και διαγράφοντας δεδουλευμένα ημερομίσθια του μισού Σεπτεμβρίου του 2013.

- Ενώ η σύμβασή μου ορίζει ρητά ότι πρέπει να...
πληρώνομαι κάθε τέλος του μήνα μαζί με την κατάθεση των ενσήμων μου, αδυνατώ πλέον να ελέγξω τι και πόσο πληρώνομαι γιατί δεν υπάρχουν αποδείξεις πληρωμής, πληρώνομαι σποραδικά έναντι και χωρίς εξόφληση παλαιών χρωστούμενων μηνών.

-Ενώ έχω επανειλημμένα ζητήσει εξηγήσεις από τον πρόεδρο της σχολικής επιτροπής για να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει τα τελευταία δύο σχολικά χρόνια στη δουλειά μου, δεν έχω πάρει απαντήσεις. Παρά μόνο αόριστα μισόλογα, υπεκφυγές και παράπονα για το γεγονός ότι «δεν καθαρίζω όσο πρέπει», τη στιγμή που κατά γενική ομολογία η κατάσταση της καθαριότητας στο σχολείο «ξέφυγε» μόνο όταν ο πρόεδρος της σχολικής επιτροπής δεν μου παρείχε τα απαραίτητα απορρυπαντικά και με πίεζε να καθαρίζω με νερό και ελάχιστο χλώριο.

Κατάσταση, η οποία ευτυχώς άλλαξε τους τελευταίους δύο μήνες έπειτα από παρέμβαση του Συλλόγου Γονέων, που παραδέχθηκαν όλοι από την πλευρά τους ότι ένα τέτοιο σχολείο δεν καθαρίζεται με ένα μπουκάλι χλώριο την ημέρα, όταν λειτουργούν σ’ αυτή 19 αίθουσες, κοινόχρηστοι χώροι και 27 τουαλέτες συνολικά.

-Καταγγέλλω επίσης ότι δεν καταβλήθηκαν στο Ι.Κ.Α τα ένσημα της μισής περσινής σχολικής χρονιάς του 2013, τα ένσημα της μισής φετινής χρονιάς του 2014 και ότι άλλαξαν τον τύπο των ενσήμων μου από βαρέα σε ελαφρά, δίχως να ενημερωθώ επίσης.

Αντιμετωπίζω άδικα τα επικριτικά σχόλια των γονέων του σχολείου, τα ειρωνικά σχόλια του προέδρου της σχολικής επιτροπής, την αδιαφορία και την κακή συμπεριφορά πολλών, τη στιγμή που είμαι υποχρεωμένη κατ’ όλους να εργάζομαι χωρίς πληρωμή, χωρίς ασφάλιση και χωρίς να έχω το δικαίωμα διαμαρτυρίας, αφού συνεχώς μου υπενθυμίζουν ότι απειλείται η θέση μου και ότι θα απομακρυνθώ από αυτή. Πολλοί εξ αυτών, εξάλλου, φροντίζουν να δημιουργούν κλίμα εις βάρος μου, συκοφαντώντας με επιμελώς καθ’ οιονδήποτε τρόπο και θέλω να γνωρίζουν όλοι οι γονείς, οι δάσκαλοι και οι μαθητές του σχολείου ότι κάνω το καλύτερο δυνατό δεδομένων των συνθηκών.

Αγαπώ το σχολείο και μάλιστα το έχω φροντίσει όλα τα καλοκαίρια και τις ημέρες των διακοπών αμισθί. Αρνούμαι, όμως, να δουλεύω υπό αυτή την ψυχολογική πίεση και την αδικία και θεωρώ ότι μία από τις τελευταίες μου ελπίδες για δικαίωσή στο  πρόβλημα που ανέκυψε τα τελευταία δύο σχολικά χρόνια υπό τον συγκεκριμένο πρόεδρο της σχολικής επιτροπής είναι η δημοσιοποίηση του, πέραν των δεδομένων νομικών κινήσεών μου με στόχο και τη δικαστική δικαίωση για όλες αυτές τις τυχόν παράνομες ενέργειες του ανωτέρω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.