Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα του νεοεκλεγέντος δημοτικού συμβούλου Πανταζή Π. Σκλάβου

Θα ήθελα να εκφράσω τις βαθιές, από καρδιάς ευχαριστίες μου σε όσους και όσες με τίμησαν για μια ακόμη φορά με την ψήφο τους, δίνοντάς μου την εντολή να εκπροσωπήσω όλους τους συνδημότες μου στο Δήμο Σκοπέλου.

Θεωρώ ότι τόσο ο υποψήφιος δήμαρχος κ. Χρήστος Βασιλούδης, όσο και όλοι οι συνυποψήφιοι μου κάναμε ένα τίμιο προεκλογικό αγώνα, με ειλικρίνεια, χωρίς πολλά λόγια. Η φιλοσοφία όλων μας ήταν και είναι να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας χωρίς ουτοπικές προεκλογικές υποσχέσεις. Αυτό μας κάνει να μπορούμε να σας κοιτάμε στα μάτια χωρίς να αισθανόμαστε ντροπή. Οι προσπάθειες μας θα είναι υπεράνθρωπες, θα τρέξουμε έτσι ώστε να κάνουμε για μια ακόμη φορά την ΥΠΕΡΒΑΣΗ.

ΚΑΛΩ την επόμενη μέρα τους πάντες σε κοινή συστράτευση έτσι ώστε ο ευλογημένος μας τόπος που λέγεται ΣΚΟΠΕΛΟΣ να πάει ΜΠΡΟΣΤΑ και να φτάσει ψηλά. Εξάλλου στη μεγάλη μάχη που δώσαμε δεν υπάρχουν ΝΙΚΗΤΕΣ και ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ. 

Από όλη αυτή την προσπάθεια δεν μπορώ να αγνοήσω την πολύτιμη προσφορά της οικογένειάς μου. Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην γυναίκα μου και τα παιδιά μου που για μια ακόμη φορά ήταν αρωγοί σε αυτή την μεγάλη προσπάθεια. 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ!

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ

ΠΑΝΤΑΖΗΣ Π. ΣΚΛΑΒΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.