Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας της Ουρανίας Καθηνιώτη

Με τον συνδυασμό του Σταμάτη Περίσση

Ονομάζομαι Καθηνιώτη Λ. Ουρανία,  γεννήθηκα το 1978 στη Σκόπελο όπου  μεγάλωσα και τελείωσα το σχολείο. 

Το 1996 ξεκίνησα μουσικές σπουδές στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης (Αρμονία της μουσικής, κλασικό πιάνο και κλασική κιθάρα) ενώ παράλληλα ολοκλήρωσα τη φοίτησή μου στο τμήμα Ζωικής Παραγωγής της σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας Θεσσαλονίκης.

Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον μου για το ζωοτεχνικό κλάδο και η προοπτική να επιστρέψω και να εργαστώ στον τόπο μου, με ώθησε στην απόφαση να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις στο τμήμα Κτηνιατρικής σχολής του ΑΠΘ όπου πέρασα με επιτυχία το 2000.

Στο νησί μου δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά από το 2008 στη επιχείρηση Κτηνιατρικών Φαρμάκων - Pet Shop που δημιούργησα μαζί με τον σύζυγό μου Αντώνη Σ. Σκλάβο.

Μέσα στην καθημερινότητα ως μητέρα, εργαζόμενη και πολίτης της κοινωνίας της Σκοπέλου βιώνω προβλήματα,ακούω τους...
προβληματισμούς και τις αγωνίες των συμπολιτών μου και μια σκέψη που πάντα υπήρχε στο βάθος του μυαλού μου να συμβάλω με όσα όπλα διαθέτω στην πρόοδο του τόπου μου, σιγά - σιγά ωρίμασε.

Με εφόδια λοιπόν τη μόρφωσή μου, την απεριόριστη αγάπη μου για την ιδιαίτερη πατρίδα μου τη Σκόπελο και το όνειρο να τη δω κάποια στιγμή ν΄ανθίζει , δηλώνω την υποψηφιότητά μου για Δημοτική Σύμβουλος στο Συνδυασμό του Σταμάτη Περίσση και ζητώ την υποστήριξη των συμπατριωτών μου, γιατί πιστεύω πως το όραμα των νέων ανθρώπων και η πείρα των μεγαλύτερων είναι ο μόνος συνδυασμός που μπορεί να οδηγήσει έναν τόπο στην ανάπτυξη.

Με εκτίμηση

Καθηνιώτη Λ. Ουρανία
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με τον συνδυασμό του Σταμάτη Περίσση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.