Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Ο Ελευθέριος Ευαγγ. Βιολέττας υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Δημήτρη Πρεβεζάνου

Σκιαθίτισσες και Σκιαθίτες

Είμαι ένας Σκιαθίτης που στα σαράντα πέντε μου χρόνια, ανησυχώ καθημερινά και ζητάω ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μου. Είμαι ένας επιχειρηματίας που αντικρίζει το ίδιο αβέβαιο μέλλον με όλους και ονειρεύεται να ζήσει καθαρότερες μέρες. Πάνω και πρώτα από όλα όμως, είμαι ένας γονιός που μεγαλώνω με αγωνία τα δυο μου παιδιά, όπως και οι περισσότεροι από εσάς και θέλω να παλέψω δίπλα σας, για την δική τους ελπίδα και την ελπίδα των δικών τους παιδιών.

Έρχομαι από τα σπλάχνα της Σκιαθίτικης κοινωνίας και από ένα περιβάλλον κοινωνικό, στο οποίο έμαθα να ψάχνω συνεχώς το καλύτερο για το μέλλον. Έρχομαι από ένα περιβάλλον εργασιακό, στο οποίο έμαθα να δουλεύω για να κερδίσω αυτά που χρειάζονται, ώστε να κάνω και τις ζωές των γύρω μου καλύτερες. Έρχομαι από ένα περιβάλλον οικογενειακό, στο οποίο έμαθα να πορεύομαι με αξίες στη ζωή και να παλεύω για να τις κάνω ακόμη πιο ισχυρές.

Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα της γενιάς μου να βοηθήσει αυτόν τον...
τόπο και να λάβει τις δυσκολότερες αποφάσεις για το μέλλον. Πιστεύω στις δυνατότητες όλων μας, να ανατρέψουμε τα δύσκολα που περνάμε. Πάντα στη ζωή μου έμαθα να βγαίνω μπροστά και στα καλά και στα κακά. Με γνώμονα λοιπόν όλα τα παραπάνω, θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Δημήτρη Πρεβεζάνου στις εκλογές του Μαΐου 2014.

Με τιμή

Ελευθέριος Ευαγγ. Βιολέττας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.