Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Επιστολή παραίτησης της κας Μοσχούλας Γιαννοπούλου

Προς
Τον Σύλλογο Επαγγελματιών Γλώσσας κaι Λουτρακίου της Νήσου Σκοπέλου

Γλώσσα 21.02.2014
Αγαπητέ κ. Πρόεδρε και  μέλη του ΔΣ του συλλόγου Επαγγελματιών Γλώσσας και Λουτρακίου, ως γραμματέας, κατά την 5μηνη παραμονή μου στον σύλλογο, ξεκίνησα με όνειρα και φιλόδοξες ιδέες, να βοηθήσω και εγώ στην προσπάθεια αυτής της ομάδας, κατ' αρχάς να υπάρξει σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των επαγγελματιών κάθε κλάδου, να υπάρξει ομόνοια και σύμπνοια αποφάσεων, κοινή στοχευμένη πορεία και δράση για τη σωστή ανάδειξη της περιοχής μας, πάταξη της προχειρότητας και του αντιεπαγγελματισμού και τέλος, ανοιχτόμυαλες προτάσεις με υπευθυνότητα και σωστή ενημέρωση των επαγγελματιών, απαλλαγμένες από προσωπικές βλέψεις και υστεροβουλία.

Μετά λύπης μου και έπειτα από μεγάλο προβληματισμό, συνειδητοποιώ πως...
αυτές μου οι προσδοκίες στερούνται απαραιτήτου εδάφους και καλλιέργειας, όταν βασική μέριμνα φαίνεται πως είναι η προσπάθεια «ανάδειξης» της περιοχής, χωρίς το υποτυπώδες υπόβαθρο οργάνωσης, η θυσία του υγιούς εθελοντισμού στο βάθρο του νομότυπου επαγγελματισμού, καθώς και οι συνεχείς επιθέσεις με στόχο την προσβολή και έκθεση του προσώπου μου.

Επειδή λοιπόν η στάση μου στον συγκεκριμένο σύλλογο καθώς και σε κάθε άλλη μου κίνηση κοινωνική είτε επαγγελματική κάθε άλλο παρά σε «ωχαδερφισμό» παραπέμπει, επειδή ο χρόνος που, πρωτίστως η γραφούσα, αλλά και όλα τα υπόλοιπα μέλη, διαθέτουμε για κάτι τόσο «μεγαλόπνοο» είναι ανεπαρκής, αναγνωρίζω την ευθύνη και νιώθω την υποχρέωση να παραιτηθώ από τα καθήκοντα της γραμματέως και μέλος του Δ. Σ, χωρίς ακόμη να έχω αποφασίσει την μελλοντική μου παραμονή και ως μέλος του συλλόγου.

Ευχαριστώ τον πρόεδρο κ. Νίκο Τριανταφύλλου για την μέχρι τώρα άψογη και ανεπηρέαστη στάση του και εύχομαι καλή συνέχεια.
Με εκτίμηση,
Μοσχούλα Γιαννοπούλου

1 σχόλιο:

  1. Μαγκιά σου που έχεις το θάρρος να επισημοποιήσεις τη σκέψη σου. Είναι πολύ δύσκολο για ένα νέο άτομο να "εισβάλει" στο κατεστημένο δυστυχώς. Και μια από τα ίδια, παραμένουμε ανύπαρκτοι στη παγκόσμια αγορά τουρισμού. Ο καθένας για την πάρτι του. Λυπάμαι.
    Πατσέα Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.