Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Παναγιώτης Βλάικος: Με "λίγα λόγια και πολύ έργο" εκ νέου υποψήφιος Δήμαρχος Αλοννήσου

Την απόφασή του να διεκδικήσει εκ νέου την Δημαρχία, στις εκλογές του Μαΐου, ανακοίνωσε σήμερα στην εφημερίδα «Βόρειες Σποράδες» ο πρώην Δήμαρχος και νυν δημοτικός σύμβουλος Αλοννήσου Παναγιώτης Βλάικος.
«Μετά από ώριμη σκέψη και σε δύσκολους καιρούς για την χώρα και το νησί μας, πήρα την απόφαση να διεκδικήσω εκ νέου την δημαρχία. Γνωρίζω ότι ο δρόμος δεν θα είναι εύκολος, αλλά η πείρα και η αγάπη που έχω για τον τόπο μου, μου δίνει την δύναμη να αγωνιστώ για ένα καλύτερο αύριο.

Βλέπω πως το νησί μας έχει τη δυνατότητα και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα να πάει μπροστά ακόμα και στις τωρινές αντίξοες συνθήκες, αρκεί να έχεις το πάθος, την πείρα να χειρίζεσαι, να διεκδικείς, να αγωνίζεσαι, να πονάς.

Νιώθω την ανάγκη να συνεχίσω το έργο που άρχισα, με οποιοδήποτε προσωπικό κόστος. Όπως είναι γνωστό πολλά από τα έργα που είχαμε σχεδιάσει είχαν έτοιμες μελέτες, οι οποίες δυστυχώς μπήκαν στο χρονοντούλαπο. Είναι καιρός και ανάγκη να ολοκληρωθούν έργα και υποδομές που θα τοποθετήσουν την Αλόννησο εκεί που της αξίζει.

Με σύνθημα "λίγα λόγια - πολύ έργο" καλώ τους συμπατριώτες μου να πλαισιώσουν και να στηρίξουν την απόφασή μου και να υπερψηφίσουν τον συνδυασμό μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.