Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Επιτάφιος Νους

Β' Πανελλήνιος Ποιητικός Διαγωνισμός «Καισάριος Δαπόντες» (κλικ) / Έπαινος

Χρυσόδετο το χρονικό στον εαυτό μου έταξα,
μα έκλεισαν τα μάτια μου απ' των βαρβάρων τον κονιορτό.

Κι εσείς, βιαστικοί, χρόνο δε βρίσκετε για να κοντοσταθείτε.
Θαρρώ νομίζετε πως δεν κατέχω «αδρομέρεια» τι θα πει.
Κι όμως...
Μ' έμαθαν να λακωνίζω γιατί είν'το στόμα μου στυφό.
Ξερόβρυση-ξεροπήγαδο-ξεροπόταμος στο ξερονήσι του πνεύματος.
Κι έτσι όπως κατάντησα, αόμματος οραματιστής κι αόρατος εθελοντής σας λέω:

τι δημεγέρτης-τι δημοκόπος
τι λογοκρισία-τι λογοκλοπία
τι καιροφυλακτώ-τι καιροσκοπώ

Σ'αυτό το τρισάθλιο και τρισκατάρατο χρονικό της εξομοίωσης,
το χρηστό συναντά το κακόηθες ακριβώς στου δρόμου τα μισά,
στο στάσιμο ουδέτερο κι όμως σχεδόν καθολικά αποδεκτό. 
Κι είναι αυτή η απόλυτη ομοιογένεια και ουδετερότητα
που καθησυχάζει τους μη προικισμένους
κι ευνουχίζει τους προοδολάτρεις.
Κι όλο φουρτουνιάζομαι και πνίγομαι απ'την επιθυμία
την τελευταία- ίσως -επιθυμία:

να λιγνεύσω τα όνειρα
να λιανίσω τα ιδανικά
να λοιδωρήσω τα θεία
να λιθοστρώσω έτσι το άδοξο πεπρωμένο μου στο σκοτάδι
που με έριξαν και ρίχτηκα.

Σου λέω:
Τι κι αν πασχίζεις να μπλετίσουνε τα μάτια μου...
Δεν έχει για μένα ουρανό.
Μου 'παν κάποιοι κάποτε πως τα οράματα πεθαίνουν όταν οι βάρβαροι αλυσοδέσουν τον οραματιστή.
Εθελούσια κωφεύω.
Επιτάφιος Νους.
Αποδεκατίζομαι.

Χριστίνα Σιζοπούλου

2 σχόλια:

  1. Μου 'παν κάποιοι κάποτε πως τα οράματα πεθαίνουν όταν οι βάρβαροι αλυσοδέσουν τον οραματιστή.
    Εθελούσια κωφεύω.
    Επιτάφιος Νους.
    Αποδεκατίζομαι.

    Δεν έχω λόγια να περιγράψω αυτό που αισθάνθηκα όταν διάβασα το δημιούργημά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Σπυριδούλα Καρβέλη, σε ευχαριστώ θερμά για το σχόλιό σου.
      Επέτρεψέ μου να σου αφιερώσω το παρακάτω:

      Κλείνω το φως μέσα στα χέρια μου και καίγομαι.
      Φυσώντας το σκορπίζω και περιμένω...
      Περιμένω κάποιος, εσύ, να προσέξεις έστω και μία αναλαμπή του.
      Περιμένω να κλείσεις μια ανεπαίσθητη φωτοβολίδα και στα δικά σου χέρια.
      Αν ζεσταθείς, τότε το φως μου είναι ανάγνωσμα.
      Αν όμως καείς, τότε εσύ, ο φωτοευαίσθητος, θα κάνεις το φως μου ποίηση.
      Εσύ είσαι ο ποιητής...

      Διαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.