Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Μάνα

Θάλασσες στίχοι και στροφές
για σένανε μιλούνε
έτσι και με τα χείλη μου
παίρνουν σειρά να πούνε.
Ώρα γλυκιά εσπερινού,
γλυκόλαλη καμπάνα,
ψυχή απάρθενου παιδιού,
μονακριβή μου Μάνα.
Μου χαμογέλασε η ζωή
εσέ δωρίζοντάς μου
Μάνα μου όαση γλυκιά
μέσα στην ερημιά μου.
Δύναμη ακατάλυτη
και στέρεα σα βράχος
καρδιά μεγάλη απέραντη
ολανθισμένος κάμπος.
Όσα κι αν πω, λιγότερα
απ' όσα σου αξίζουν,
τα χέρια σου δίνουν ζωή
στο κάθε τι που αγγίζουν.
Κι αν αφρισμένος ποταμός
μέσα μου η οργή μου
με μια σου λέξη Μάνα μου
μερεύεις την ψυχή μου.
Κι όμως σε σταύρωσε η ζωή
λες κι ειν' αυτό κανόνας
της άνοιξης την ομορφιά
να καίει ο χειμώνας.
Όπως μου φύσηξες ζωή
μέσα εις το κορμί μου
με τ' όνομά σου Μάνα μου
θ' αφήσω την πνοή μου.
Βαγγέλης Γ. Κοσμάς

7 σχόλια:

  1. ΑΜΑΝ ΡΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ,ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΟΣΙΕΓΡΑΦΕ ΠΑΡΤΕΤΟΥ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΕΝΗΤΕΥΞΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ,ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ.ΒΑΓΓΕΛΗ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ,ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ,ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΗΘΟΣ!ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΚΟΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΟΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΤΟ ΑΛΛΟ.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΟΣΟ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΣΕΝΑ.ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΝΤΟΠΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΡΟΦΗ ΚΥΡΙΕ ΚΟΣΜΑ ΠΕΡΗΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα μπράβο αξίζει στον ποιητή και ένα πιο μεγάλο μπράβο στη μητέρα του που τον ενέπνευσε τόσο.Του έδωσε τόσα όσα χρειάζονται για να γραφτεί αυτό το αριστούργημα.Συγχαρητήρια και στους δυό λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ενας ακομη λογος να ανοιγω την εφημεριδα καθε μερα.μπραβο και παλι βαγγελη.αλλη μια ευχαριστη εκπληξη.περιμενω την επομενη με πολλη περιεργια.αληθεια,ποιο θα ειναι το επομενο ποιημα;παντως τοση ευαισθησια δεν την περιμενα απο σενα.και παλι μπραβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχει γίνει επιτακτική η ανάγκη να γράφεις για εμάς τους αναγνώστες Βαγγέλη , ειδικά σε κάτι στιγμές σαν κι αυτή!! Περιμένουμε το επόμενο...και πάλι μπράβο.Ελεάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ μου Βαγγέλη,διάβασα το ποιημά σου και έκλαιγα.Σίγουρα δεν είμαι ο μόνος άνθρωπος που το ένιωσε αυτό.Έβγαλες από μέσα μου αυτά που ήθελα να πω εγώ στη μητέρα μου.Αυτά που νιώθω εγώ για εκείνη.Μέσα από το ποιημά σου αυτό,μας επαληθεύεις περίτρανα ότι το οικογενειακό σου περιβάλλον είναι αυτό,που σε ωθεί να γράφεις αυτά τα αριστουργήματα.Σου έχω ξαναγράψει ότι είσαι ένας άνθρωπος με αρχές,αξίες,ευαισθησίες και ήθος και όλα αυτά φυσικά πηγάζουν από κάπου.Κάποιοι πάλεψαν γιαυτό!Και αυτό φαίνετε!Το τι είμαστε,το ωφείλουμε στους γονείς μας.Συγχαρητήρια λοιπόν αξίζουν και σε εκείνους!
    Μου άρεσε επίσης πολύ και το ποίημα της κυρίας Βλαχάκη,που τονίζει ότι το αποκούμπι μας,η ώρα της αλήθειας μας,είναι στης μάνας μας τα μάτια.
    Αγαπητέ μου Βαγγέλη,είμαστε πολύ περήφανοι για σένα.Σε εκτιμούμε βαθύτατα και σε παρακαλώ συνέχισε!Επειδή τυγχάνει να σε γνωρίζω,το ταπεινό σου βλέμμα,δεν προδίδει το μεγαλείο σου!Είναι σίγουρη η ψυχή μου,ότι μια μέρα θα αλλάξεις πολλά πράγματα σε αυτόν τον κόσμο.Μη σταματάς συνέχισε!Με βαθιά εκτίμηση ένας φανατικός σου αναγνώστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βαγγέλη μου, δεν με εκπλήσσεις...Στοχαστής ήσουν από παιδί...Απλά χαίρομαι, και με κάθε σου ποίημά σου όλο και περισσότερο...Ο δρόμος αυτός, το ξέρεις, είναι μακρύς...Κι απίστευτα όμορφος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.