Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Έχουμε λαμβάνειν...

Με μισοτελειωμένο βάψιμο και χωρίς το λογότυπο
της Vodafone το flying cat 5
220.000 ευρώ στο ενιαίο Λιμενικό Ταμείο Σκοπέλου και κάποιες χιλιάδες στα νέα δημοτικά λιμενικά ταμεία Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου χρωστάει η Hellenic Sea Ways από  τέλη, ποσά τα οποία τα λιμενικά μας ταμεία χρειάζονται άμεσα.

15 σχόλια:

  1. Πέρα από τις οφειλές ...

    Όλα τα ταχύπλοα της εταιρείας θα βάφτιση πλέον στα χρώματα της COSMOTE αντί για το κόκκινο της Vodafone

    Νομίζω λαχανί προς πράσινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΕΓΑΛΟ-οφειλέτης του Δημοσίου λοιπόν η HSW...
    Μωρέ μπράβο !!!
    Κι εγώ που χρωστάω 380 ευρώ στην εφορία από το χαράτσι που μας έβαλε το κράτος, δεν μπορώ να πάρω φορολογική ενημερότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έπρεπε να την αφήσουν να μαζευτεί ένα τόσο μεγάλο ποσό. Το Λιμενικό Ταμείο έπρεπε να ήταν πολύ πιεστικό ώστε η οφειλή να ήταν πολύ μικρότερη. Δεν ξέρω αν το ποσό αυτό οφείλεται απο λιμενικά τέλη ή τέλη επιβατών. Υποψιάζομαι το δεύτερο. Αν είναι έτσι,αυτό το τέλος είναι αντίστοιχο με τον ΦΠΑ. Εισπράττει δηλαδή μέσω του εισιτηρίου ποσό(τέλος) που δεν είναι δικό της αλλα του Δημοσίου(Λ.Τ). Αυτό οφείλει να το επιστρέψει στο Δημόσιο (Λ.Τ) για το οποίο μάλιστα παίρνει και ποσοστό (προμήθεια)επειδή μάζεψε αυτή το ποσό για το Δημόσιο. Επομένως στην περίπτωση αυτή ισχύει ο,τι ισχύει για την μη απόδοση ΦΠΑ. Εκεί στο Λ.Τ γνωρίζουν πολύ καλά τι μέτρα μπορούν νομίμως να λάβουν. Ας το τολμήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουν εισπράξει λεφτά που δεν είναι δικά τους και τα εκμεταλλεύονται τόσο καιρό και δεν τα αποδίδουν στα λιμενικά ταμεία,ΕΛΛΑΔΑΡΑ για μια φορά ακόμα.

      Διαγραφή
  4. Όταν θεωρούν ότι μας κάνουν και χάρη που εξυπηρετούν τα νησιά μας, λογικό να μην πληρώνουν μία. Ντροπή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμμαζευτείται λίγο. Ας τελειώνουμε λίγο με την εύκολη κριτική με τις επιχειρήσεις που δεν είναι δικές μας. Εκείνο που πρέπει να μας προβληματίσει είναι ότι, το ύψος του ποσού είναι τέτοιο, που υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρχουν πράγματι (ίσως για πρώτη φορά αληθινά), σοβαρό οικονομικό προβλήμα στις επιχειρήσεις αυτές. Και αυτό θα κυλήσει και σε βάρος μας. Ας ετοιμαστούμε λοιπόν για πιθανή και άλλη μείωση δρομολογίων τον επόμενο χειμώνα. Και όσον αφορά για άλλες εταιρείες ή για δικό μας καράβι. Ξεχάστετο. Φανφάρες για να κατηγορούμε. Κανένας δεν κάνει και δεν θα κάνει άνοιγμα, σε υφεσιακές περιόδους και σε περιοχές σαν την δική μας με σχετικά μικρό φορτίο επιβατών. Να ευχόμαστε να έχουμε του χρόνου, τα ίδια δρομολόγια με φέτος και ευχαριστημένοι να είμαστε.. Όσο για τα λεφτά που χρωστάνε. Αυτά πρέπει να διεκδικηθούν άμεσα.. Μπορεί να βοηθήσουν άμεσα και στην επισκευή του Αγνώντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτοποριακό το σχόλιό σας!!! Μήπως συνηγορείτε υπέρ της εν λόγω ναυτιλιακής εταιρίας; Οψόμεθα ........

      Διαγραφή
  6. Ποιός έχει την ευθύνη που άφησε και συγκεντρώθηκε μια τοσο μεγάλη οφειλή ; Αυτή πρέπει να ξεκινάει από πέρυσι το καλοκαίρι που τα πλοία ειχαν πολλη δουλειά. Τότε έπερεπε να τα παίρνανε που η εταιρία θα είχε την δυνατότητα. Τώρα είναι αργα και ας την...λουστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρωτα να πληρωθούν τα πληρωματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξέρουμε αν από το Πάσχα θα υπάρχει πλοίο από Άγ. Κωνσταντίνο για το νησί μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνα με το www.hsw.gr στις 26/04, 28/04, 30/04, 02/05, 06/05, 07/05 & 12/05/13 αναχώρηση από Άγιο 19.45.
      Στις 3 Μαΐου αναχώρηση 10.30 π.μ.
      Εγκυρότερες πληροφορίες στα κατά τόπους πρακτορεια της HSW.

      Διαγραφή
  9. Η υποκρισία και η υποταγή σε όλο της το μεγαλείο. Μην μιλάτε συμμαζευτείτε και συνδράμετε οικονομικά τους εφοπλιστές, δείξτε τους λίγο έλεος που τους κόβουν το ρεύμα, τους κατάσχουν το σπίτι για οφειλές 3.000,00€, δεν έχουν να ταΐσουν τα παιδιά τους.Τι ασήμαντο ποσό είναι για το Βορεισποραδίτη τα 100 ευρώ πηγαινέλα στο Βόλο.Και όσο για το κράτος "σιγή ιχθύος"

    ΚΚΕ: Ερώτηση για τα προβλήματα με τις θαλάσσιες συγκοινωνίες στις Β. Σποράδες
    Δημοσίευση: Παρ, 22/03/2013 - 16:12
    Τα προβλήματα με τις θαλάσσιες συγκοινωνίες στις Β. Σποράδες φέρνουν με ερώτησή τους προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιώργος Λαμπρούλης, Θεοδόσης Κωνσταντινίδης και Ελένη Γερασιμίδου.Ρωτούν:
    Τι μέτρα θα πάρει για να πάψει να εκτελεί δρομολόγια το «Εξπρές Πήγασος» και να δρομολογηθεί άμεσα στη γραμμή μέχρι Αλόννησο, σύγχρονο και ασφαλές πλοίο όλες τις ημέρες της εβδομάδος.Τι μέτρα θα πάρει για την αποκατάσταση των βλαβών στα λιμάνια και την ολοκλήρωση των έργων που έχουν σταματήσει.
    Ολόκληρη η Ερώτηση του ΚΚΕ επισημαίνει:«Προειδοποίηση για τους κινδύνους που εγκυμονούν σε βάρος της ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα η ασυδοσία των εφοπλιστών και η πολιτική που τους καλύπτει,αποτελούν οι απανωτές βλάβες που παρουσιάζει το υπερήλικο με βίος κατασκευής 1977 και όπως αποδεικνύεται περίτρανα υποσυντήρητο πλοίο “Εξπρές Πήγασος” της εταιρείας Hellenic Seaways.Το πλοίο που εκτελεί δρομολόγια στις Β. Σποράδες είναι ακατάλληλο για τα μικρά λιμάνια των νησιών,χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόσκρουση του στο λιμάνι του Αγνώντα. Το κατά πόσο
    αποκαταστάθηκε η βλάβη, τι έλεγχος έγινε από τις αρμόδιες αρχές και κατά πόσο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα τα πιστοποιητικά του νηογνώμονα για το πλοίο, το επιβεβαιώνουν οι απανωτές βλάβες μέσα σε 15 μέρες.Εκτός από τα προβλήματα αυτά, μειώθηκαν και άλλο τα δρομολόγια προς τα νησιά (έχουν κοπεί της Τρίτης και του Σαββάτου), ενώ ακόμη λιγότερες μέρες
    προσεγγίζει πλοίο την Αλόννησο. Παράλληλα η κατάσταση στα λιμάνια των βορείων Σποράδων είναι τραγική. Το λιμάνι του Αγνώντα έκλεισε τα καράβια λόγω καθίζησης και απαιτείται χρηματοδότηση του Δήμου με 200,000 ευρώ για την αποκατάστασή του, στο λιμάνι της Σκοπέλου απαιτείται εκβάθυνση για να είναι λειτουργικό, στο λιμάνι της Αλοννήσου είναι αδύνατη η πρόσδεση με
    νοτιάδες λόγω έλλειψης λιμενοβραχίονα (ημιτελές έργο). Αντίστοιχο πρόβλημα παρουσιάζεται στο λιμάνι της Σκιάθου.
    ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός,Τι μέτρα θα πάρει για να πάψει να εκτελεί δρομολόγια το “Εξπρές Πήγασος” και να δρομολογηθεί άμεσα στη γραμμή μέχρι Αλόννησο, σύγχρονο και ασφαλές πλοίο όλες τις ημέρες της εβδομάδος.Τι μέτρα θα πάρει για την αποκατάσταση των βλαβών στα λιμάνια και την ολοκλήρωση των έργων που έχουν σταματήσει.
    Οι βουλευτές Γιώργος Λαμπρούλης,Θεοδόσης Κωνσταντινίδης και Ελένη Γερασιμίδου».
    Βουλή Σύνδεσμοι
    [1]
    http://www.902.gr/eidisi/voyli/12506/kke-erotisi-gia-ta-provl

    Μήπως ο ανώνυμος 8:33 έχει να μας δώσει απάντηση σε όλα αυτά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σωστή και μπράβο στους βουλευτές η ερώτηση; Όλα χρειάζονται.
    Αλλά πραγματική υποκρισία, είναι να έχεις ανακαλύψει την ορολογία κράτος, για να απαιτείς ότι γουστάρεις σε όποια ποσότητα και υπερβολή και μετά να πιστεύεις ότι αυτά δεν πληρώνονται από την τσέπη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κράτος δεν είναι μια ανακάλυψη ή μια ασήμαντη ορολογία είναι η κρατική μηχανή η οποία οφείλει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας και στην υποστήριξη και εξυπηρέτηση του πολίτη.Ποια λοιπόν θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε υπερβολή, την υγεία, την παιδεία, την εργασία (ποσοστό 60% η ανεργία στους νέους).Τόσα χρόνια όλα δεν πληρώνονταν από την τσέπη του Ελληνικού Λαού, το θέμα όμως είναι, ότι δεν γύριζαν πίσω από τους κυβερνώντες και τις πολιτικές τους στις τσέπες των πολλών που τα πλήρωναν,μέσα από παροχές και ένα βιώσιμο Ελληνικό Κράτος,πήγαιναν στις τσέπες των ολίγων,που σιγά σιγά ένας ένας βγαίνει στο φως.
    Δεν είναι τυχαίο τα 400 χρόνια σκλαβιάς. Το τραγικό όμως είναι ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται. Άξιοι της μοίρας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά τα 200.000 δεν μπορούν να γίνουν άραγε χαμηλότερος ναύλος για τους άνεργους Σκοπελίτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.