Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

«Τα καπέλα μου» στο Μουσείο Μαυρίκη

Δημιουργίες της Έρρικας Φλωρούς θα παρουσιαστούν στο Αλόννησο, στο Μουσείο Μαυρίκη από 1-9 Σεπτεμβρίου. Τα εγκαίνια της έκθεσης που έχει τίτλο «τα Καπέλα μου» θα γίνουν το Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου στις 7.30 μ.μ.
Η Έρρικα Φλωρούς μας είπε για την δουλειά της:
«Η ιδέα γεννήθηκε εδώ στην Αλόννησο κάποια Χριστούγεννα όπου μη έχοντας τον τυπικό γιορτινό στολισμό θέλησα να φτιάξω κάτι δικό μου για...
να δώσω χαρά στα παιδιά μου…
Ήταν ένας ήλιος στη καρδιά του χειμώνα το πρώτο μου καπέλο.
Ακολούθησαν κι άλλοι, πολλοί ήλιοι αλλά και γοργόνες, νεράιδες, ξωτικά, νύχτες, δειλινά, οι εποχές και άλλα πολλά.
Όλα αυτά δημιουργούσαν ένα μικρό κόσμο που έψαχνε να εκφραστεί μέσα από υλικά ταπεινά που έβρισκα στη φύση ή που δημιουργούσε από την αρχή μονή μου.
Την αγάπησα αυτή την αναζήτηση μορφών υλικών...
Ένα δείγμα αυτής της δουλειάς θα παρουσιάσω από αύριο και ως τις 9 Σεπτεμβρίου, στο νησί που την ενέπνευσε…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.