Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

H κατάθλιψη άπλωσε τα φτερά της χάρη στον πράσινο ήλιο και στη γαλάζια δάδα

Αυτήν την περίοδο βρίσκομαι στην Θεσσαλονίκη.
Σήμερα το πρωί βγαίνοντας από τη δανειστική βιβλιοθήκη της γειτονιάς, ενώ κατευθυνόμουν στο απέναντι καφέ, είδα μία τετραμελή οικογένεια με δύο παιδάκια γύρω στα 5 και 8 να ψάχνουν μέσα στον κάδο απορριμμάτων που βρισκόταν έξω από αλυσίδα σουπερμάρκετ. Ο πατέρας είχε ανασύρει δύο πολυκαιρισμένες μελιτζάνες και το αγοράκι κρατούσε μια μαυροκίτρινη μπανάνα. Αισθάνθηκα ένοχη γιατί είχα 2 ευρώ να διαθέσω για καφέ. Μήνες τώρα η διάθεσή μου όπως και των υπόλοιπων υγειώς σκεπτόμενων και αισθανόμενων Ελλήνων βρίσκεται σε μεγάλη ύφεση που αγγίζει τα όρια της κατάθλιψης. Σήμερα όμως η εικόνα αυτή έκανε το ποτήρι της δικής μου ανθρώπινης...
συναισθηματικής αντοχής να ξεχειλίσει.
Πριν 11 χρόνια έκανα αφαίρεση οισοφάγου λόγω επιθετικού καρκίνου στο μεσοδιάστημα αυτού. Χρωστώ ευγνωμοσύνη στους ομοιοπαθητικούς μου που ζω ακόμα χωρίς να με καταβάλει καμία κατάθλιψη. Σήμερα γυρνώντας σπίτι μου ξέσπασα σε κλάματα και νιώθω ότι η κατάθλιψη άπλωσε τα φτερά της στη ζωή μου και αυτό χάρη στον πράσινο ήλιο του ενός και στη γαλάζια δάδα του αλλουνού που αισθάνομαι να τραβούν την πατρίδα μου και εμένα στα σκοτάδια. Αισθάνθηκα την ανάγκη της χειροδικίας πολύ έντονη. Για τη δική μου κατάθλιψη όπως και χιλιάδων Ελλήνων ευθύνονται 2 υπογραφές που η μία λέει Αντώνης Σαμαράς και η άλλη λέει Γιώργος Παπανδρέου.
Σας θεωρώ μεγαλύτερους εχθρούς ακόμα και από τον καρκίνο μου. Αυτός έχω ελπίδες να μην εισβάλει ποτέ στη ζωή του παιδιού μου. Εσείς όμως έχετε εισβάλει με τις υπογραφές σας στη ζωή της εικοσάχρονης κόρης μου και με το μέλλον που της προδιαγράφετε δίνετε ελπίδες για έναν επικείμενο καρκίνο στη ζωή της. Σας μισώ. Σας εύχομαι τα χειρότερα.
-Βάνα Αθανασίου

2 σχόλια:

  1. ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΨΗΦΟ ΑΛΛΑ ΤΟΥΦΕΚΙΣΜΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΣΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ κ. ΑθΑΝΑΣΙΟΥ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΔΗΜΙΑΣ.ΤΟΥΣ ΜΙΣΩ ΟΛΟΥΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΚΟΠΤΟΝΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΒΛΈΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΥΠΟΤΑΓΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΑΝΑΛΟΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ. ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΓΟΙ ΜΑΣ ΜΟΧΘΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΜΕ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ. ΜΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ!! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ. ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.