Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Με «Πήγασο» το καλοκαίρι

Απερρίφθη αίτημα της ΝΕΛ για το «Αίολος Κεντέρης ΙΙ»
Σύμφωνα με πληροφορίες, αφού η απόφαση του ΣΑΣ δεν έχει αναρτηθεί ακόμα, στη χθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που έγινε στη Μυτιλήνη, απερρίφθη αίτημα της ΝΕΛ που ήθελε να βάλει το «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» στη γραμμή Άγιος Κωνσταντίνος - Βόρειες Σποράδες, από 29/6/2012 έως 2/09/2012.
Στη γραμμή θα μπει το «Εξπρές Πήγασος» της HSW, από 29/06/2012 έως 02/09/2012.
Όπως διαβάζουμε στο www.emprosnet.gr «Η ΝΕΛ «χτυπάει» σε όλα τα μέτωπα, Βόρειο Αιγαίο, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, Κρήτη, Ιόνιο. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις...
προτάσεις που καταθέτει, προβλέπεται η ενεργοποίηση όλων των πλοίων της εταιρείας, ακόμη και των ταχύπλοων της σειράς “Αίολος”, παρά το ότι τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα πλοία αυτά κάνουν ζημιογόνα τη δρομολόγησή τους.»
Ακόμη, σύμφωνα με το site, η ΝΕΛ θέλει να βάλει το «Αλκυόνη» στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Σκόπελος - Σκιάθος - Βόλος και Βόλος - Σκιάθος - Σκόπελος, από τις 28/06/2012 έως 03/09/2012.
Χαρακτηριστικός είναι ο τίτλος από το TheSeaNation: Σ(την) Α(κτοπλοΐα) Σ(φάζονται)
Είναι ερώτημα που μπαίνει για τη Σκόπελο είναι που θα δέσει ο «Πήγασος» το καλοκαίρι αφού ο Αγνώντας έχει βλάβη...

10 σχόλια:

  1. Πως απορρίπτουν το αίτημα

    Το αιολος κεντερης 2 είναι απο τα πιο σύγχρονα πλοία 900 επιβάτες 190 ιχ πολυ περισσότερα απο το Παναγία παρου

    Είναι απαράδεκτο με μην εγκρίνουν την δρομολόγηση του πλοίου ντροπή τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...συμφέροντα και πάλι συμφέροντα..!!! 'Ηθελα να ξερα με ποιό δικαίωμα η HS μπορεί να απαγορέψει κάποια άλλη εταιρία να μην βάλει δρομολόγια στην περιοχή μας...?? Είναι και αυτή μήπως μιάς άλλη μορφή "ακτοπλοϊκής δικτατορίας"......??????????????????? Ντροπή τους...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αίτημα της ΝΕL απορρίφθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

      Διαγραφή
  3. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά ο καθαρισμός του λιμανιού της Σκοπέλου που ολοκληρώθηκε πριν λίγο καιρό με την βοήθεια της μπίγας δεν σημαίνει ότι ο Πήγασος μπορεί να δένει στο εξής; Διαφορετικά, το βλέπω πάλι να αράζει στην άκρη του λιμενοβραχίονα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός από το βάθος του λιμανιού είναι και το μήκος του πλοίου. Όταν η εφημερίδα ρώτησε τον πρόεδρο του λιμενικού Ταμείου αν ο «Πήγασος» θα μπορεί να δέσει μέσα στο λιμάνι μετά τον μερικό καθαρισμό αυτός απάντησε: «Αυτά θα μας τα πουν οι καπεταναίοι...»

      Διαγραφή
    2. Πολύ τεκμηριωμένη απάντηση για πρόεδρο.(!)

      Διαγραφή
  4. φιλοι,ποιος μπορει να μας πει τι γινεται με τις πτησεις στο αεροδρομιο της Αγχιαλου.Θα εχουμε τουλαχιστον τις ιδιες με περσι?ειναι αργα να πιεσουν οι αρμοδιοι της τουριστικης προβολης ή προλαβαινουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και οι δημαρχοι να υποστηριξουν το αιτημα της νελ για δρομολογηση του πλοιου

    το σασ γνωδομοτει ο υπουργος αποφασιζει αν θελει

    ας ζητησουν απλα τα πλοια αντι για 28 ιουνιου να ξεκινησουν νωριτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γιατι δεν αντιδρα κανεις πως νομιζεται οτι θα ερθει ο κοσμος στο νησι ουρανοκατεβατοι

    εχετε σκεφτει τα διαφυγοντα κερδη

    900 επιβατες 190 ΙΧ την καθε ημερα.

    η γραμμη καλυπτεται απο ενα πλοιο??? περσι ηταν αι το παναγια παρου καιο πηγασος

    θελετε δηλαδη η επισκεψιμοτητα στα νησια να σταματα με βαση την δυναμικοτητα ενος μονο πλοιου?

    η με βαση και τα δωματια που υπαρχουν στα νησια??

    αυτα ειναι σοβαρα θεματα και λυπουμε ιδιαιτερα που οι δημαρχοι και οι τοπικοι φορεις δεν αντιδρουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απερριψαν ενα νεο πλοιο και προτιμησαν ενα παλιο!
    Τι να πει κανεις? Αφου οι ανθρωποι δεν αλλαζουν τακτικη συνεχιζουν τα ιδια πως παμε μπροστα σε αυτη τη χωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.