Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

5η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

Την 5η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πάλης Υποταγής (Grappling) κατέλαβε ο εκπαιδευτής του Α.Ο. Σκοπέλου, Μάνος Βασιλείου.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα οργανώθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία Πάλης FILA για τα στιλ της Πάλης Υποταγής (Grappling Gi-No Gi), Μάχης Υποταγής (Combat Grappling) και Παγκρατίου (Pankration) με κατηγορίες εφήβων, νέων και βετεράνων στο Ταμάσι της Ουγγαρίας από 4 έως 06 Νοεμβρίου. Συμμετείχαν 14 χώρες όπως η...
Αμερική, Ουγγαρία, Ελλάδα, Ιταλία, Κροατία, Ουκρανία, Ρωσία, Σερβία, Λιθουανία, Πολωνία, Αζερμπαϊτζάν, Γαλλία και άλλες. Μεγάλη συμμετοχή από όλες τις χώρες με αθλητές σε όλα τα επίπεδα, συμμετοχή που σε κάποιες αποστολές έφτανε τους 70 αθλητές.
Ο Εκπαιδευτής του Α.Ο. Σκοπέλου μας είπε :
«Χαίρομαι ιδιαίτερα που αυτή μου η προσπάθεια, όλων αυτών των μηνών έφτασε στο τέλος της με επιτυχία για εμένα και την χώρα μας που μαζί με τους Νίκο Κοτασίδη και Πάνο Κερασοβίτη εκπροσωπήσαμε. Στο τελευταίο παιχνίδι έχασα στα σημεία 3-2 από έναν Ούγγρο και έτσι έχασα την 4η θέση για έναν πόντο. Σημασία όμως δεν έχει τόσο η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όσο η εμπειρία που αποκτάς παλεύοντας σε τόσο μεγάλες διοργανώσεις. Έρχεται επιτέλους η στιγμή να ξεκουραστώ και να δώσω όλη μου την προσοχή και πάλι στα παιδιά της σχολής μας. Στην Ουγγαρία συμμετείχαν αρκετές χώρες με αρκετούς βετεράνους και με πάρα πολλά παιδιά στους έφηβους και νέους σε όλα σχεδόν τα στιλ. Από την μια χαιρόμουν να βλέπω παιδιά από όλες αυτές τις χώρες (αγόρια και κορίτσια) να δουλεύουν στις παλαίστρες με τόση δεξιοτεχνία και πάθος, από την άλλη λυπόμουν που για άλλη μια φορά η Ελλάδα ήταν απούσα από μια τέτοια μεγάλη διοργάνωση στα παιδικά και εφηβικά τμήματα μιας και η αποστολή μας αποτελούνταν μόνο από βετεράνους αθλητές.
Πολλοί από τους συναθλητές μου εκεί, εκτός από το δικό τους αγώνα, είχαν να κοουτσάρουν ως δάσκαλοι και από 20 έως 30 νέους και έφηβους ο καθένας, μαθητές από τις σχολές τους που συμμετείχαν με την σημαία της χώρα τους στην διοργάνωση. Και ειδικά κάποια στιγμή αισθάνθηκα πολύ αμήχανα προσπαθώντας σε ερώτηση του φίλου και συνάδελφου Αμερικάνου δάσκαλου Άντονυ Μοράλες να απαντήσω γιατί η Ελλάς δεν κατέβασε αθλητές στο αρχαιοελληνικό άθλημα του Παγκρατίου, ενώ κατέβαζαν αθλητές χώρες όπως η Αμερική, η Ουκρανία, το Αζερμπαιτζάν και άλλες. Αυτό με πείσμωσε και θα προσπαθήσω με όλη μου την δύναμη, στο επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, η Ελλάδα να έχει συμμετοχές με έφηβους και νέα παιδιά δίνοντας το δυναμικό παρών τόσο στην Πάλη Υποταγής όσο και στο Παγκράτιο που ζωηρά σκέπτομαι να προσθέσω στην σχολή μας.
Ευχαριστώ όσους με στήριξαν σε αυτήν μου την προσπάθεια, την σύζυγο μου Ελεάνα για την υπομονή της, τον Βασίλη Σπύρου που χωρίς την οικονομική του υποστήριξη αυτό το ταξίδι δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί, τον αθλητή μου και ζευγάρι μου στο τατάμι Σωτήρη Ξηροχειμώνα για την υπομονή του και τις ώρες που έφαγε μαζί μου στην προπόνηση και τέλος όλους τους μαθητές μου στην σχολή, των οποίων οι ευχές μου έδωσαν δύναμη στην μάχη αυτή.»

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια Μάνο για την επιτυχία σου!!!
    Εύχομαι να συνεχίσεις με το ίδιο πάθος και δυναμισμό τις προσπάθειες σου και να μεταδίδεις την τεχνική σου στο άθλημα και την αγάπη σου για τον αθλητισμό και στα νέα παιδιά.
    Είμαι σίγουρη πως χάρις σε εσένα, στο επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, η Ελλάδα να έχει συμμετοχές με έφηβους και νέα παιδιά δίνοντας το δυναμικό παρών τόσο στην Πάλη Υποταγής όσο και στο Παγκράτιο.
    Να΄σαι καλά εσύ και η οικογένειά σου και να θυμάσαι πως πάντα θα έχεις την στήριξη και τις ευχές όλων μας.
    Σε ευχαριστούμε
    Εύη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.