Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Δήλωση υποψηφιότητας Γιώργου Μιχελή

Αγαπητοί μου φίλοι,

Με την παρούσα ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου ως Δημάρχου Σκοπέλου στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010. Η απόφασή μου αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα πολλής περίσκεψης και στηρίχτηκε σε τρία σημεία: στην αγάπη μου για το νησί, στο όραμά μου γι’ αυτόν τον τόπο και στην πεποίθηση ότι έχω τις ικανότητες και την εμπειρία να ηγηθώ του Δήμου.

Στο επόμενο διάστημα και μέχρι τις εκλογές θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε επί μακρόν τα θέματα που μας αφορούν και να ανταλλάξουμε απόψεις. Θα ήθελα όμως να σας δώσω από σήμερα το στίγμα της πολιτικής μου πλατφόρμας, με την οποία θα διεκδικήσω τη Δημαρχία του νησιού μας...

1 σχόλιο:

  1. Επιτέλους κάτι, πολλά, ν' αλλάξουν στο νησί μας...
    Να ξαναεμπιστευτούν κυρίως οι νέοι άνθρωποι τον
    τόπο τους...Σαν, ίσως, να 'ταν έτοιμο από καιρό...
    Το μόνο που σας ζητώ είναι να μη μας διαψεύσετε! Η
    Σκόπελος δεν αντέχει άλλες απογοητεύσεις...Σας εύχομαι αλόψυχα καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.