Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Για το Λούκι συνέχεια...

Ο πρόεδρος του Τοπικού Διαμερίσματος Γλώσσας μιλώντας στην 3η λαϊκή συνέλευση ανάφερε τις ενέργειες που έκανε το τοπικό συμβούλιο το διάστημα που πέρασε και στάθηκε στη θύελλα αντιδράσεων, όπως είπε, που ξέσπασε στο διαδίκτυο για την επικείμενη ανάπλαση της πλατείας στη θέση «Λούκι»
«Εδώ θέλω να σας πω -συνέχισε  ο κ. Ν. Τριανταφύλλου- ότι ο στόχος αυτής της κίνησης είναι διπλός. Πρώτο να προσκομίσουμε στην αρμόδια υπηρεσία της ΔΕΗ σχέδια που θα δείχνουν την πρόθεσή μας να αναπλάσουμε την περιοχή, έτσι ώστε και αυτοί με τη σειρά τους να κάνουν όποιες ενέργειες χρειάζεται για να παρθούν οι αντιαισθητικοί και ανθυγιεινοί πυλώνες που υπάρχουν στην περιοχή και να λυθεί δια παντός το πρόβλημα που μας απασχολεί εδώ και χρόνια.
Δεύτερο να εξωραΐσουμε και να βελτιώσουμε την πλατεία με ένα έργο που θα δένει με τη νοοτροπία, τη φιλοσοφία και την παράδοση του χωριού μας, χωρίς να θέλουμε να χαλάσουμε τον όποιον φυσικό πλούτο και κάλλος έχει απομείνει, όπως μας κατηγορούν στο διαδίκτυο. Το σχέδιο προθυμοποιήθηκε να μας το φτιάξει αφιλοκερδώς ο αρχιτέκτων κ. Μιχ. Πρώιος. Δεν έχει εκπονηθεί καμία μελέτη και μέχρι να βρεθούν τα χρήματα και κατασταλάξουμε στην οριστική εικόνα του έργου θα είμαστε εδώ να σας κρατάμε ενήμερους...»
Στην συνέχεια ο κ. Τριανταφύλλου ανέφερε πως το Τ.Σ. ήταν δίπλα στους δημότες όποτε χρειάστηκε καταγράφοντας τις ιδέες και τις απόψεις τους και δεχόμενο οποιαδήποτε καλοπροαίρετη κριτική.
«Ακούσαμε και εξετάσαμε οποιοδήποτε θέμα μας θέσατε και ανάλογα με την αναγκαιότητα το λύσαμε κατά προτεραιότητα.
Στον τομέα της καθαριότητας κάναμε τη διαφορά και σ' αυτό μεγάλη συμβολή έχετε και σεις. Καταφέραμε οι ρεματιές να μην χειροτερέψουν και γίνουν δεύτερες χωματερές... Υπήρξαν όμως μερικοί συμπολίτες μας που δυσκόλεψαν το έργο μας αγνοώντας τις υποδείξεις και παρακλήσεις μας που κάναμε κατά καιρούς...
Θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε καθημερινά κοντά σας εγώ και οι άξιοι συνεργάτες που έχει η δημοτική αρχή, κάνοντας το καλύτερο δυνατό για τα χωριά που μένουμε και αγαπάμε...»

9 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΈΠΕΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΥΤΑ....

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ, ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ, ΣΤΟΥΣ ΑΥΛΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΙΚΟΛΑΚΗ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΛΑΣ ΧΑΤΙΡΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΗΛΑΔΗ,ΚΑΝΕΙ ΧΑΤΙΡΙΑ?
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ. ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν θέλω να γίνω καυστικός και προκλητικός! Ποτέ δεν μου άρεσε αυτού του είδους η γλώσσα και η επικοινωνία! Θέλω να ευχαριστήσω όσους καταλαβαίνουν και βλέπουν αντικειμενικά τις προσπάθειες που καταβάλω , όλα αυτά τα χρόνια που προέκυψε να είμαι ο Πρόεδρος των χωριών μας. Αλλά και στους άλλους απαντώ , πως όντως , πιάνω τον εαυτό μου κάποιες φορές να μην μπορώ , να προσπαθώ και να μην φτάνω εκεί που θα ήθελα να φτάσω , να απογοητεύομαι όταν δεν βλέπω τα αποτελέσματα που θα επιθυμούσα , όταν τα όνειρά μου δεν γίνονται πραγματικότητα! Κι αυτά , κακά είναι? Κάνω την αυτοκριτική μου και προχωρώ...Δεν γίνεται πιστεύω αλλιώς. Ξέρω πως τέλειος δεν είμαι. Υπηρετώ πιστά , δίχως παρωπίδες και εμπάθειες , τα καθήκοντά μου και τα έχω καλά με τον εαυτό μου. Τίποτα ίσως παραπάνω ή παρακάτω! Δεν βλάπτω κανέναν και αν κάποια στιγμή έγινε , ίσως ήταν άθελά μου!
    Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμα. Και καλά και άσχημα. Δεν χρειάζεται. Ο καθένας σας με γνωρίζει προσωπικά. Μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να με βρεί , όπου κι αν βρίσκομαι στο χωριό μας. Ή στην Κοινότητα , ή στο γραφείο μου. Ποτέ δεν απαγόρευσα , δεν απέκλεισα , δεν έβρισα κανέναν , για κανένα θέμα συζήτησης που να αφορά την περιοχή μας. Δεν κρατώ καλάζνικοφ ή σπάθα για να παίρνω κεφάλια! Για το θεό! ΄Ενας απο εσάς είμαι κι εγώ! Ο Νικολάκης σας ή όπως αλλιώς θέλετε να με φωνάζετε! Και το έχω αποδείξει άλλωστε! Ποτέ δεν το έπαιξα ΄΄ποιός είμαι΄΄! ΄΄Εγώ και κανένας άλλος΄΄! Η οικογένειά μου , οι ΄΄αρχές΄΄ που είναι βαθιά ριζωμένες μέσα μου , η κοινωνική μου υπόσταση , δεν τα επιτρέπουν αυτά! Δεν κάνουν τα ράσα τον παππά , αλλά το αντίθετο!
    Σας ευχαριστώ και πάλι.
    Με εκτίμηση .
    Νίκος Τριανταφύλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΕΣΤΑ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.. ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΛΑΚΕΣ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ....ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΔΗΜΑΡΧΕ

    • Πλατεία της Ελευθερώτριας: Πιστεύω ότι θα γίνει ένα στολίδι με το σχέδιο που μας έκανε ο κ. Πρώιος.

    ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥ ΜΙΧΕΛΗ

    Για την «Ελευθερώτρια»
    Έχω μιλήσει με τον κ. Πρώιο και μου έχει πει τα σχέδια του για την «Ελευθερώτρια». Αυτό που έχει γίνει σήμερα -όπως ο ίδιος μου είπε- δεν έχει καμία σχέση. Άλλο σχεδίασε και άλλο έγινε...

    ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΕ

    ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΥΚΙ

    Στόχος μας είναι να φύγουν οι πυλώνες και θα φύγουν με τις ενέργειες που κάνουμε.

    ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

    Γνωρίζω δε , πως θα γίνει η προέκταση που αναφέρεστε , με τσιμεντένιο σκέπαστρο. Μπορεί μια ΄΄πλάκα - βάση΄΄ να σταθεροποιηθεί κάπως αλλιώς?

    KAMIA ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

    ΜΑΡΙΑ Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...Μάλλλον κυρία μου , ΔΕΝ θέλετε να ακούσετε - όχι να καταλάβετε - αυτά που έχω πει ή έχω γράψει... Δεν πειράζει όμως. Η ελευθερία της βούλησης , της γνώμης , του λόγου , είναι που τα έχει κάποιες φορές , ισοπεδώσει όλα! Ανατρέξτε τα κείμενα που υπάρχουν , δίπλα δεξιά και δείτε τι έχω γράψει - απαντήσει επι διαφόρων θεμάτων. Ξέρω μερικές φορές πως , είτε τα γράφω , είτε αιτιολογώ , ΄΄στου κουφού την πόρτα , όσο θέλεις βρόντα΄΄! Δεν ενοχλούμαι όμως πιά! Δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά! Ο κόσμος με εξέλεξε για να είμαι ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Γλώσσας εως τις 31.12.2010 . Οπότε , θέλετε δεν θέλετε , σας αρέσει η φάτσα μου ή όχι , κάνω ή όχι γι΄ αυτόν το ρόλο , θα πρέπει να με ανεχτείτε ως το τέλος της θητείας μου!
    Θέλω να προσφέρω σε όλους , στα χωριά μας ! Μην με λιθοβολείτε όμως αδίκως! Κάντε κριτική , γράψτε πράγματα ή κάντε προτάσεις , που μπορεί να τύχουν , αναλόγως της δυσκολίας τους , θετικού αποτελέσματος!
    Σταματήστε τις ΄΄κατινιές΄΄ και κοιτάξτε να μας βοηθήσετε , να βοηθάτε ΚΑΘΕ Δημοτική Αρχή στο έργο της! Επιτέλους , ας δείξουμε κάτι καλό σ΄ αυτά τα χωριά!
    Με εκτίμηση.
    Νίκος Τριανταφύλλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άργησα (λόγω χαλασμένου υπολογιστή) να μπω στο blog πρόσφατα.

    Θα ήθελα από αυτή τη θέση να δηλώσω ότι στηρίζω τον τοπικό πρόεδρο της Γλώσσας κο Νίκο Τριανταφύλλου και διαφωνώ για τον άδικο λιθοβολισμό του από το ανώνυμο πλήθος.

    Τον κο Τριανταφύλλου τον γνώρισα μέσα από τη συνεργασία που είχαμε στο δήμο Σκοπέλου, επί δύο συνεχόμενα χρόνια, 2007 και 2008.

    Μια συνεργασία χωρίς προβλήματα, μέσα από την οποία διαπίστωνα καθημερινά την αμέριστη αγάπη για το χωριό του, την ανιδιοτελή συμπεριφορά του και την προσφορά του στα κοινά -που την έκανε πραγματικότητα με τις αρμοδιότητες που είχε ως πρόεδρος τοπικού.

    Δήμητρα Ρέκκα
    ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.