Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Διευκρινιστική δήλωση του Σπύρου Λεμονή

Υποψήφιου βουλευτή Μαγνησίας
του ΣΥΡΙΖΑ
Ο υποψήφιος βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Σπύρος Λεμονής έκανε στην εφημερίδα «Βόρειες Σποράδες» την ακόλουθη διευκρινιστική δήλωση:
Σπύρος Λεμονής
Ιατρός Καρδιολόγος
Υποψήφιος βουλευτής
Ν. Μαγνησίας
ΣΥΡΙΖΑ
«Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η επιλογή μου να είμαι υποψήφιος βουλευτής Μαγνησίας με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι μια πολιτική απόφαση καθαρά προσωπική και δεν ταυτίζεται σε καμία περίπτωση με την Δημοτική Δημοκρατική Κίνηση Πολιτών, η οποία υπάρχει, θα συνεχίσει να υπάρχει και θα κάνει μια παραπέρα προσπάθεια για να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα και να υλοποιήσει μέσα στην πενταετία ό τι υποσχέθηκε.

Άλλο η προσωπική μου τοποθέτηση απέναντι στην πολιτική των μνημονίων, που έφερε την Ελλάδα μέχρι εδώ και άλλο η Δημοτική Δημοκρατική Κίνηση Πολιτών. Τα μέλη της δημοτικής μας παράταξης, τα οποία μου έκαναν την τιμή να είναι μαζί μου στο ψηφοδέλτιο είναι αποδεσμευμένα και μπορούν να κάνουν τη δική τους πολιτική επιλογή και να ψηφίσουν κατά συνείδηση.

Θέλω να υπογραμμίσω ότι δεν αλλάζει τίποτα, ούτε στις σχέσεις, ούτε στο πρόγραμμά μας, η Δημοτική Δημοκρατική Κίνηση Πολιτών θα συνεχίσει να εργάζεται για τη Σκόπελο, όπως έχουμε συμφωνήσει και δρομολογήσει και δεν ταυτίζεται ούτε με τον ΣΥΡΙΖΑ, ούτε με την προσωπική μου πολιτική επιλογή.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.