Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήρια δήλωση του υποψήφιου βουλευτή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Σπύρου Λεμονή

Την Κυριακή 25η Ιανουαρίου ο λαός έκανε το μεγάλο βήμα.

Η Μαγνησία ανταποκρίθηκε τα μέγιστα στο κάλεσμα για ελπίδα, δημοκρατία, αξιοπρέπεια, δικαιοσύνη.

Τα νησιά Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος έδωσαν όλα την πρώτη θέση στον ΣΥΡΙΖΑ. Θέλω να πιστεύω ότι θα δικαιωθούν και το βήμα για ένα καλύτερο αύριο ξεκίνησε ήδη.

Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με ψήφισαν. Είμαι πολύ ευτυχής και περήφανος που υπήρξα μέλος αυτής της σημαντικής στιγμής για την χώρα μας.

Η μη εκλογή μου, μπορεί ν’ αφήνει μια πικρή γεύση, αλλά ειλικρινά θα ήταν μικρόψυχο εκ μέρους μου να μην είμαι ευχαριστημένος. Μέσα σε 20 ημέρες προσπάθησα να γίνω μέλος "μιας συνολικής προσπαθειας" και ειλικρινά θεωρώντας ότι και μόνο η συμμέτοχη μου στο ψηφοδέλτιο ήταν η απόλυτη τιμή, δεν ζήτησα τίποτα περισσότερο.

Η πρώτη κυβέρνηση πλειοψηφίας της Αριστεράς είναι σήμερα γεγονός, ας γίνουν πραγματικότητα τα όνειρα.

υποψήφιος Βουλευτής Μαγνησίας
Λεμονής Σπύρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.