Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Επιστολή παραίτησης του αντιδημάρχου Σκοπέλου

Στη διάθεση του Δημάρχου Σκοπέλου Χρήστου Βασιλούδη έθεσε την παραίτησή του από τον θέση του αντιδημάρχου ο Πανταζής Σκλάβος, λόγω της χθεσινής (κλικ) απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου να λειτουργήσει ο Παιδικός Σταθμός Λουτρακίου με ευθύνη του Δημοτικού Συμβουλίου.
Το κείμενο της επιστολής που είναι στα χέρια του Χρήστου Βασιλούδη έχει ως εξής:

«Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,


Κατόπιν της χθεσινής (26-11-2014) συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σκοπέλου με το εκτός ημερησίας διάταξης θέμα που ετέθη σχετικά με την λειτουργία  ή μη λειτουργία του Παιδικού Σταθμού Λουτρακίου και την απόφαση του Δ.Σ. που πάρθηκε κατά πλειοψηφία να λειτουργήσει ο Παιδικός Σταθμός Λουτρακίου με ευθύνη του Δημοτικού Συμβουλίου, επιθυμώ να σας ενημερώσω ότι εφόσον εμμένω στην αρχική τοποθέτησή μου ότι ο Παιδικός Σταθμός Λουτρακίου δεν υφίσταται από το 2008 και εξής και λειτουργεί παράνομα χωρίς ίδρυση και άδεια λειτουργίας θα προβώ σε άμεση παραίτηση από τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Σκοπέλου.

Θα συνεχίσω την παρουσία μου ως Δημοτικός Σύμβουλος της συμπολίτευσης και θα αγωνίζομαι για την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων του νησιού μου με ήθος, σωστή ενημέρωση, ορθολογικές και εμπεριστατωμένες απόψεις. Πολιτικό κόστος ουδέποτε με άγγιξε και αυτός ήταν και ο γνώμονας συμμετοχής μου στα κοινά και πιστεύω ότι γι’αυτό με τίμησαν με την ψήφο τους οι συμπολίτες μου.

Κύριε Δήμαρχε η πρόθεση μου να θέσω στην διάθεση σας την παραίτηση μου, έχει να κάνει με λόγους ηθικούς, λόγους δεοντολογίας και ευθιξίας. Στην αξιοπρέπεια μου, προσωπική και οικογενειακή, ουδέποτε έκανα εκπτώσεις . Όλοι φέρουν την ευθύνη των αποφάσεων και των πράξεων τους, ενώ είναι γνωστό ότι κριτής όλων είναι ο λαός. Οι κρίνοντες κρίνονται.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε και σας παρακαλώ να κάνετε δεκτή την παραίτησή μου.

ΠΑΝΤΑΖΗΣ Π. ΣΚΛΑΒΟΣ

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.