Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Γιαούρτωσε τον διευθυντή του ΙΚΑ...

Η ΜΗΝΥΣΗ, Ο ΚΑΒΓΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ
"Με πνίγει το δίκιο. Με κυνηγάει εδώ και τρία χρόνια ένας επιχειρηματίας -ξενοδόχος στη Σκόπελο, στον οποίο έχω καταλογίσει τεράστια πρόστιμα για πολεοδομικές παραβάσεις και ο οποίος μου έκανε μήνυση. Ζήτησα νομική προστασία από την υπηρεσία και ο διευθυντής μου απάντησε: «να κόψεις τον λαιμό σου να βρεις δικηγόρο"...
Ένιωσε αδικημένος γιατί δεν προήχθη σε προϊστάμενο και... γιαούρτωσε τον διευθυντή του. Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί στην κεντρική υπηρεσία του ΙΚΑ Βόλου, όταν εξαγριωμένος υπάλληλος, που μάλιστα τυγχάνει και πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του ΙΚΑ Μαγνησίας, επιτέθηκε με γιαούρτια στον διευθυντή.

«Με πνίγει το δίκιο. Με κυνηγάει εδώ και τρία χρόνια ένας επιχειρηματίας-ξενοδόχος στη Σκόπελο, στον οποίο έχω καταλογίσει τεράστια πρόστιμα για πολεοδομικές παραβάσεις και ο οποίος μου έκανε μήνυση. Ζήτησα νομική προστασία από την υπηρεσία και ο διευθυντής μου απάντησε: «να κόψεις τον λαιμό σου να βρεις δικηγόρο».

» Σαν να μην έφτανε αυτό, στις κρίσεις που έγιναν πρόσφατα με έκοψε από τη θέση προϊσταμένου και παραμένω απλώς ελεγκτής, μετά από...
30 χρόνια προϋπηρεσίας», είπε στο «Έθνος», ο δράστης του περιστατικού, Αχιλλέας Καλυβιώτης, ο οποίος αναζητείται από την αστυνομία και όπως ομολογεί αναμένει να περάσει το 48ωρο για να βγει από την... κρυψώνα του.

Όπως υποστηρίζει, έχει ενημερώσει την διοίκηση του ΙΚΑ, το υπουργείο, ακόμη και τον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, όλους εγγράφως, για την δίωξη που υφίσταται από τον επιχειρηματία της Σκοπέλου, ο οποίος με συνεχείς αναφορές του πετυχαίνει εντολές επανελέγχου και δεν έχει πληρώσει το πρόστιμο.

«Έχω αγανακτήσει και έφτασα σε αυτό το σημείο. Όταν πήγα το πρωί να ζητήσω το λόγο γιατί δεν με προήγαγε, μου είπε να περάσω έξω από το γραφείο του. Γύρισα, κλείδωσα την πόρτα και του έριξα το γιαούρτι», ομολόγησε και συμπλήρωσε ότι αν του δινόταν η ευκαιρία θα το ξανάκανε.

Γραφείο «Εθνους» Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.