Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Απάντηση της Σπυριδούλας Καρβέλη

Ο Δήμος Σκοπέλου, στα πλαίσια των ενεργειών κοινωνικής προσφοράς, ενέταξε στο «πρόγραμμα στήριξης αδύναμων πολιτών» που υλοποιείται από την  Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, πολλούς δημότες μας που τηρούσαν τα κριτήρια ένταξής τους στο πρόγραμμα.

Στην διαδικασία συγκέντρωσης  των δικαιολογητικών  από τη Δημοτική  Κοινότητα Γλώσσης του Δήμου Σκοπέλου τον Ιανουάριο του 2014 συνέδραμε και  ο Εκπολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος Γλώσσας στο πλαίσιο συνεργασίας με τη Δημοτική Κοινότητας Γλώσσης.

Με αφορμή την προσωπική επίθεση που δέχθηκα μετά την ανάρτηση στην ιστοσελίδα του skopelosonline φωτογραφίας μου κατά την διανομή τροφίμων σε συγχωριανούς μου που κρίθηκαν δικαιούχοι του προγράμματος και τη...
συμμετοχή μου σε αυτή, ως Πρόεδρος του Εκπολιτιστικού και Εξωραϊστικού Συλλόγου Γλώσσας.

Θέλω να απαντήσω σε όλους αυτούς που τρομοκρατήθηκαν και δημιούργησαν θέμα, ότι κανένας δεν θα με εμποδίσει να προσφέρω για το καλό του τόπου από όποια θέση και αν κατέχω, και ακόμη ως απλός πολίτης του χωριού αυτού που γεννήθηκα, όπως έκανα τόσα χρόνια και το έχω αποδείξει έμπρακτα. 

Μην εμπλέκουν την προσφορά μου με την υποψηφιότητά μου για δημοτική σύμβουλο στις επικείμενες δημοτικές εκλογές. Δεν έχω καμία ανάγκη να χρησιμοποιήσω τέτοια μέσα για να αποσπάσω ψήφους.

 Ο Δήμος είναι το σπίτι όλων των δημοτών και όχι των ολίγων. 

Μην μιλάνε λοιπόν για δημοκρατία, συμμετοχικές διαδικασίες και ενεργή συμμετοχή των πολιτών στα κοινά.

Σπυριδούλα Καρβέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.